robert hip hop şam röportajı - bol sözlük

robert hip hop şam röportajı



başlık no:48346 okunma:4311



Sayfalar:  << >> >|



  1. robert'in kötü moderatörlüğünü bırakırsak şam'ın içini açtığı röportaj olmuş. özellikle ceza'yı yere sokup çıkarmış, bir de anlattığı olaylarda arada ibrahim tatlıses ismi geçiyor ne alakaysa.




    anonim
    12/11/2023 19:07
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  2. şu an izliyorum ve tam bitmedi ama 25. dakikadan şunu söylemek isterim: söylediklerinin %90'ına düşünmeden imza atarım. olayları gerçekten o kadar aklı başında değerlendirmiş ki.
    abra yutpa
    12/11/2023 20:34
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 3 




  3. vakti zamanında ceza'nın ibo'yla mevzusu olduğunu ve selo tarafından kurtarıldığını öğrendiğimiz video.

    ayrıca robert'in yüzüne müzikten anlamayan boktan bir yorumcu olduğunu da vurmuştur.
    lawliis
    12/11/2023 21:44 ~ 22:02
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  4. özet geçebilecek var mı izlemekle uğraşamam
    anonim
    12/11/2023 21:51
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 1 


  5. Belli bir gelir seviyesinin üstünde yetişmiş çoğu kardeşimiz gibi Şam da konuşmayı bilir. Saçma hareketlerini sonradan rasyonalize edebilmesi sizi yanıltmasın; aklı başında kimse şov için yaptığı hareketlere dair gerçeği bir röportaj sırasında söylemez. Albümünün çıkış tarihiyle yaptığı diss'in, saçma sapan paylaşımların yayınlanma tarihlerini karşılaştırmak çok daha iyi bir fikir verecektir kendisinin kafasından geçenlere dair, zira eylemler çoğunlukla sözlerden daha dürüsttür.

    Aynı şekilde, robert hip hop denen tipi zerre sevmem, lakin adamı arayıp "bro benimle röportaj yapsana" deyip ondan sonra "bence sen berbatsın, bak ben dürüst bir insanım gerçeği yüzüne söylüyorum" demek de şovun daniskasıdır. Gider ne söyleyeceksen bir canlı yayın açar söylersin, vasat bulduğun kimsenin de programına çıkmazsın.
    dragunov
    12/11/2023 22:43 ~ 22:46
    heart_plus : 5 stat_minus_2 : 0 


  6. ibrahim tatlıses olayını acayip merak ettim ceza zamanında ibo show' a felan da katılmıştı aralarında ne geçti acaba? şam' ın bizim sevmediğimiz adamla story attı dediği kişi kim?
    aykiricom
    13/11/2023 02:46
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  7. kişisel hiçbir olayım yok diyip kişisel olayını anlattığı röportajdır
    trickfinger
    13/11/2023 13:43
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  8. izlerken zevk aldığım sayılı robert hip hop videolarındandır. bu röportaj gerekliydi malum herkes şam piyasaya gündem olmaya çalışıyor diye yorumluyordu bu poster olayından sonra
    21q
    13/11/2023 17:06
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 1 


  9. ya bu şama hak veririm diyenler ne yaşıyor? kadıköy acil kim ki cezayı kurtaracak? önce kendilerini kurtarsınlar. ceza ona hiç bir şey katmamış aynen kanka yaşın 26 ceza da sizi kullandı diyelim (xD) bunu şuan mı farkettin? neden bu olayları 2 3 5 sene önce farkedemiyordun?(o sıralar hala cezanın götünü yalamakla ve ona respect atmakla geçiriyodun doğru) cezanın kültüre hiç bir şey katmadığı konusuna %100 katılıyorum da adamın bütün düetleri (baneva, fight clup ve da poet hariç) zaten kadıköy acil bünyesindeki rapçilerle. 2008de alaturka mavzer albüm yapıyoken yani cezanın baya hype olduğu zaman da gelip size düet verdi organize oluyoruz albümü yapıyoruz dediğiniz zaman da gitti sizin için şarkı yaptı. vay amına kodumun ezikleri bu kadar nankör olunmaz
    saian ss 26
    13/11/2023 21:00
    heart_plus : 5 stat_minus_2 : 3 


  10. ceza zamanında kadıköy acili epey sırtladı. son 10 yıldır konserleri saymazsak adam kendisine bile çalışmıyor. ne doğru dürüst bir albüm ne de parça yapıyor. kendi kendisine azalmaya başlayınca insanlara cesaret geliyor. kurt kocayınca köpeklerin maskarası olur mu desek yoksa acıma yetime gelir koyar götüne mi desek *

    7 sene önce "üzdün be reyis" diye mesaj atmış. ceza da kendisini terslemiş. ondan sonra da ceza'ya respect atmaya devam etmiş. demek ki bir bok değilmişsin adam da seni haklı terslemiş "sen kimsin oğlum" diye. 7 sene yemişsin o lafı * adama respect atmaya devam etmişsin.

    şehinşah olayında "götleri sıkışınca selo abiye sığındılar" kısmında yerden göğe kadar haklı ancak 30 yaşında adam 19 yaşında adamdan kaçtı kısmında boş boş konuşmuş. kapısına durup dururken 10 kişi dayanmış, çıkıp da kameralar önünde bir kamyon dayak yiyip tüm ülkeye rezil olmasını mı bekliyormuş?
    şehinşah sizinle olmayınca kadıköy acil kaç konsere çağrılmış? Sizin şehinşah'a faydanız olduysa onun da size faydası oldu. en çok dinlendiğiniz, çoğu insanın istanbul trip'i tanıdığı parça olan "sıfır sıkıntı"nın dinlenme sebebi şehinşah'tır. Toşko'yu tanımıyorum. Şehinşah ile bir videolarını izlemiştim. Konuya çok hakim değilim. Adamın kimle takılacağına da siz karar vereceksiniz galiba. Köleniz mi amk adam sizin?

    hep biz verdik. onlar sırtımızdan beslendi. onlar işleri düşünce yanımıza geldi palavralarına da kendini inandırabilir. biraz sorgulayan ve birazcık hafızası kuvvetli olan kimse şam'ın bugünkü duruma göre yaptığı eleştirilerin temelsiz olduğunu anlar. bir olayın her zaman iki tarafı vardır. iki tarafı dinlemeden de karar vermek pek sağlıklı değil. şam kendi özelinde kimseye verdiğinden azını almadı. belki istanbul trip'teki weaklinglere fazladan faydası dokunmuştur.

    ben de sizler gibi olayları kimden dinlersem genelde ona hak veriyorum ama karara varmak için iki tarafı da dinlemek gerek. şam özelinde eski hallerini de bildiğim için karşı tarafı dinlemeye pek gerek duymadım yalan yok.

    yine primini yaptı. Allah bereket versin.
    gardiyan
    14/11/2023 00:03
    heart_plus : 8 stat_minus_2 : 0 


  11. Yalan olduğunun kanıtı ceza'yı ibo'dan bir rapçinin kurtarması. Olm selo abinize düz polis işkence yaptı ibo'dan mı koruyacak? Öte yandan Kadıköy acil bir nebze biliniyorsa sebebi ceza'dır.

    Bu hamlelerin albüm pr'ı olduğu da gün gibi ortada. Üzüldüğüm nokta şu; ceza kendinden emin, psikolojisi güçlü bir insan. Bu Şam yarın öbür gün sansi'ye sallayacak sansi bu kadar sağlam duramaz bu çrkefliklere
    crowley
    14/11/2023 11:19
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 0 


  12. foşik dövletin selolarla sorunu ne?
    anonim
    14/11/2023 20:26
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 2 


  13. sonuna kadar hak verip altına imzamı attığım röportaj.

    piyasa türkçe rap hakkında gram bilgiye sahip olmayıp sırf popüler olan eski mclerden diye cezayı üstad diyen yücelten eleman dolu.

    cezamı getirdi tr ye rapi amk?

    ceza bu kültüre lolipop yalayarak, 1 lira isteyerek, dinlenme peşinde koşarak, ihanetler ederek mi katkı sağladı?
    underculture
    14/11/2023 21:45
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 9 


  14. cezanın bu kültüre kattığı bir şey yok” demiş. doğru demiş. insanlar niye ceza-sagopa-fuat üçlüsünü bu kadar abartıyor yıllardır anlamadığım şey. bu adamların bırak katkısını zararları bile var.

    örn ceza, yıllardır hızlı rap söyleme biçimini “orj rap” bu diye yutturdu. hızlı rap söyleyemeyen kim varsa dinleyici nezdinde rap sayılmadı o dönemler. hatırlıyorum ben bile küçükken rap’i, hareketli ve hızlı okunan müzik zannediyordum.

    daha sonra bu adamlar amerikan rapi gibi kadını aşağılamam dedi. amerikan rap’ini düşman belledi. onların öğrencileriyle bu düşmanlık nesilden nesile aktarıldı ta ki müptezhele kadar.

    o dönemler onlardan daha hiphop ve orijinal işler yapan ege çubukçu ve ramiz sindirildi.

    gene amerikan rapi yani orijinal rap müziğin ve kültürünün ne kadar fonksiyonu varsa “milliyetçilik” adı altında olumsuz bir hale dönüştürüldü, “türk rapi” bu diye servis edildi. (uyuşturucu karşıtlığı, didaktik mesajlar, kadınları koru, doğayı sev, toplumsallık…)

    fuat ergin gene bir şekilde birilerine el uzatmaya, piyasa genişletmeye çalışırken. ceza ve sagopa kajmer ki özellikle ceza,o zamanki konumunu korumak için piyasayı tekeli haline getirmeye meraklıydı.

    bu adam hiphop demek için ne diyebiliriz ki? bol giyinip, cap takması mı? pekte zorluk görmemiş, varoşta doğmamış elektrik mühendisi bir adam işte.

    ha şam’a gelirsek dediklerinde haklı olsa da kadıköy acil hep birilerini (şehinşah, ceza vb) taşıdığını düşünüyor, halbuki o isimler acili taşıdı yıllardır. arkadaşlara katılıyorum. ceza şehinşah gibi isimler olmasa kim sikler istanbul trip’ide acil’ide.. ayrıca ben de prim yaptığını düşünüyorum. 26 yaşına gelmişsin girdiğin triplere bak
    99problem
    14/11/2023 23:53 ~ 15/11/2023 0:00
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 3 


  15. graffitiyle ilgilenmiosan adından hiphopu sil amk. utan kendinden
    nosfervtu
    15/11/2023 03:52
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  16. Rap beyin pop kalça beyler ceza ümstad aynen :D
    histerik
    15/11/2023 13:06
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 2 


  17. şamın baya göt göt konuşup gittiği programdır. Bi de roportajcı adama sallamış, adam güzel daşşak geçmiş videonun sonraki kısmında zaten :D
    reb bu mu beyler
    15/11/2023 17:13
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 1 


  18. keşke şuna pusulam yok şarkısını dinletselermiş adam en hypeı yüksek oldugu zamanlarda cıkardıgı yerli plaka albümüne sizi almış okudugunuz verselere bak adam napsız sizi aq
    karacalinin mavi kot ceketi
    16/11/2023 14:50
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  19. adamın bahsettiği mevzular feat değil ki. diyor ki; "biz ceza'nın düşman bellediklerini düşman belledik ama o bizim düşman bellediklerimizle dost oldu, bizi kullanıyor"

    gayet haklı. kadıköy acil tayfasının özelliği; çok dinlenmesi, mainstream olması değil, gerek şiddet gerek abicilik üzerinden rapçiler üzerinde bir hegomonyasının olması. keza bu adamları müzikal olarak sırtlayanda ceza değil sansardı.

    robert'a da iyi sokmuş, kendisi tam bir zırcahil. yüzyüze konuşurken adama analizlerin yetersiz demekte ayrı bir göt ister. itiraf edin bu adam şu robert'ı her izlediğimizde yüzüne söylemek istediklerimizi bir dakika yüzüne yüzüne vurmuş.
    anonim
    16/11/2023 15:17
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 1 


  20. ceza olayı vs. magazin olduğu için ilgimi çekmiyor ama özellikle türkiye'deki içerik üreticilerinin (müzik) ne kadar yetersiz olduğunu ve bunu adamın yüzüne söylediği kısım bence gerekli bir ayıltma vuruşuydu. bilmiyorum kaç tanesi ciddiye alır ya da alınır ama durum gerçekten ondan ibaret. saçma sorular, yüzeysel hip hop ve hatta müzik zevki, sığ kelimeler, türkiye'de bunların güzel konuşulabildiği bir yer yok. eğlenceli kısmı belki vardır (heja vs) ama bilgilendrici kısmı yok. umarım yavaş yavaş farkındalık yaratır bu röportaj.
    anonim
    16/11/2023 15:20
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  21. Sayfalar:  << >> >|

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: